diabetesfamilj.blogg.se

Skriver om hur Diabetes typ1 hos vår dotter påverkar vardagen, och vår familj.

Madrass

Publicerad 2015-08-25 20:18:00 i Allmänt,

Trött på madrass. Jag sover inte på den lika mycke som min man. Men en madrass till är iaf utsliten. Han, min man, är inte lika känslig som jag. Men nu är den utbytt. Madrassen ligger på hallen. Jag sov där sön-mån. Stinas bs låg bra. Hag hade "is i magen" och trixade inget. Ist för att störas av pip och larm från sensorn, höll Stina låda med skrik och att prata i sömnen. Olle skrek och vaknade. Min natt var mycket upphackad. Natten mellan mån-tis var bättre. Saknar att sova bredvid min man. "Leva som vanligt" My ass! Trött! För att trotsa tröttheten blev det en cykeltur med stenkastning. Tänk vilka lyckliga barn!
Och klappa hästar och käka björnbär med bs på 5.2⬇️⬇️
Tillbaka till madrassen...va glad att den är mindre sliten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela