diabetesfamilj.blogg.se

Skriver om hur Diabetes typ1 hos vår dotter påverkar vardagen, och vår familj.

Skolbesök

Publicerad 2017-07-09 09:22:49 i Allmänt,

idag var vi på Stinas kommande skola. Träffade skolsköterska och förskolelärare. 
Vi gick igenom Stinas behov. Rastvakter, hjälp vid gympa, låga och höga värden. Kolhydrater och kolhydratsräkning, och en lapp jag skrivit till dagis om hur man ger insulin med pumpen. 
Fritids behövs oxå en träff med. Men jag får kolla upp det lite. Skolar in på mina sista semesterdagar i sommar. 
 
Pär va oxå med på träffen. Skönt! För jag höll mej lugn och det är bra att de träffat honom oxå. 
 
 
Dett är snart ett år sen. Jag minns det som igår. Sen dess är en ny pump instruerad. Allt går bra. Nån snabb biltur upp har jag gjort från jobbet, och nån miss har gjorts men allt har gått bra. 
Jag har varit sjukskriven i ett år, fast inte helt. Men har kommit framåt på många vis. Allt rör sig. 
 
här firar vi bästa hba1c på flera år👌🏼
 
Nu är det sommarlov på nytt och vi hoppas värmen kommer snart. Kalla/varmt varannan dag är drygt. Då blur bs aldrig bra... 
 
morss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela