diabetesfamilj.blogg.se

Skriver om hur Diabetes typ1 hos vår dotter påverkar vardagen, och vår familj.

Men inte ska väl jag

Publicerad 2015-08-01 21:37:33 i Allmänt,

Jag ska väl inte säga nåt. Fick frågan idag, när jag sov en hel natt ostört sist. Det va nån natt för ett tag senap Olle sov hela natten faktiskt. Innan dess vet hag inte riktigt. Men då sover Pär i hallen...så han tar det. När jag nu i helgen sov i hallen istället för honom och jag fick resan mej 6-7ggr...lr 18?!?! Blev hag lite bitter. Han brukar säga att det går bra men med det har han nu sagt att det "bra" betyder 3-4 ggr/natt. Det är INTE bra enligt mina mått!! Det är inte så att sensorn piper varje gång då. Utan det kan va att hon är hög o sparkar, pratar, skriker, behöver kissa mm. Sen vill man ju inte att hon ska ligga på 14 i bs en hel natt bara för att sensorn e inställd att pipa på 15. Så vaknar man av nåt skrik lr så så går jag ju in l kollar. Detta skulle knäcka mej,om jag behövde sova i hallen varje natt jämt! Tack snällaman för att du orkar!! Tack!!! Ge honom ork Gud! Idag va vi på stan på skärgårdsfesten. Stina åkte karusell ensam. Olle oxå. Hon undrade va hon skulle göra om hon pep. Vi försäkrade att kolla sensorn innan hon satte sig i karusellen. Hon låg fint. Något på väg att bli låg, av allt promenerande. Men det va lätt åtgärdat. Min lite lillgamla tjej💞. Undrar hur natten blir. Varit hög många nätter nu. Korr har inte hjälpt. Inte höjning av basal heller. Vi har höjt igen nu.
På måndag börjar dagis igen. Och rutiner. Kanske basalprogrammet behöver ordnas igen då... Inte year legat before fritids och förskoleklass...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela