diabetesfamilj.blogg.se

Skriver om hur Diabetes typ1 hos vår dotter påverkar vardagen, och vår familj.

Återigen tacksam

Publicerad 2015-08-03 20:57:09 i Allmänt,

Igårkväll blev jag nervös om jag tänkt fel på veckorna. Men nej dagis öppnade idag. Jag pratade med Stinas resurs/barnskötare. Hon är sjukskriven. Idag halv sju lämnade jag båda barnen hos henne på dagis. Hon bröt sin sjukskrivning, Stinas (och Olles) dagar. För de andra som kan diabetesen och pumpen har semester. Känner mej tacksam! Men även att visst de ska lösa detta...å ändå lite jobbig-känsla. Den känslan jag inte vill ha! Har pratat med resursen. Allt känns bra! De har löst allt bra! Det gäller tre dagar denna veckan. Tacksam! Stina märker inget.
Sa jag att jag är tacksam?! Att kunna gå till jobbet utan att vara nervös lr orolig. Att kunna gå till jobbet. Att ha arbetskamrater som jag har. Som idag...att få hjälpa andra med min kunskap om diabetes. Och att känna viss förståelse och värme från dem. Fina människor! Kram på er! Inatt hade Pär basalen på 60%. Det blev varmt igår. Då behövs mindre insulin för Stina. Hej hopp. Hur behövs det inatt?? 💖

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela